بهترین کودک

آموزش تربیت صحیح فرزندان

بهترین کودک

آموزش تربیت صحیح فرزندان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این پست جذاب، 7 تا از بهترین و جدیدترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش کودکان در زمینه های مختلف موسیقی، زبان انگلیسی، پرورشی، تربیتی، روانشناسی و … را جهت خرید پستی یا آنلاین به شما معرفی می کنیم. این بسته های آموزشی حاصل سال ها تجربه روانشناسی و اساتید مختلف می باشند.

1-بسته کودک متفکر به همراه کتاب

خلاقیت در کودکان

آیا میدانید حدود 50% از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگی و حدود 30% بین 4 تا 8 سالگی و 20% باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد؟

آینده کودک خود را از هم اکنون بسازید…
مجموعه ای که ذهن کودک شما را بارور می کند

2- آموزش بی بی انیشتین نسخه 2 همراه فلش کارت (گردویار )

انیشتین-کوچولو

پس از استفبال بی نظیر از بی بی انیشتین نسخه شماره یک این پکیج (شماره 2) با محتوایی بسیار کاملتر در 12 دی وی دی همراه با فلش کارت + نرم افزار اندرویدی ارایه شده است.

بی بی انیشتین یکی از کاملترین محصولات آموزشی شرکت والت دیزنی و شامل مجموعه ای از ویدئو های آموزشی برای کودکان 3 ماهه تا 6 ساله است که به موضوعات مختلفی می پردازد. هدف این محصول، آموزش زبان انگلیسی، تقویت حواس دیداری، شنیداری و لامسه کودک است که نهایتا منجر به کنجکاوی و کشف دنیای نا شناخته اطراف می شود.

برای آگاهی از سایر بسته ها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید اینترنتی 7 تا از بهترین سی دی و دی وی دی های آموزش کودکان

  • ۹۷/۱۱/۱۱
  • shiva alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی