بهترین کودک

آموزش تربیت صحیح فرزندان

بهترین کودک

آموزش تربیت صحیح فرزندان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نکاتی مهم قبل از تزئین اتاق کودک

در این مطلب عکس هایی زیبا از تخت و کمد نوزاد پسر را در اختیار شما قرار می دهیم. ایده هایی که براحتی می توانید از آنها استفاده کنید. اما قبل از شروع کار حتما نکات زیر را در تزئین و طراحی اتاق کودک دقت کنید:

1- معمولا تخت و کمد نوزاد را یک تکه می سازند: این کار نه تنها تخت نوزاد را زیباتر می کند، بلکه وسایل مورد نیاز او دم دست و انتقال همه آنها راحت تر خواهد بود ضمن اینکه تخت و کمد زیباتر بنظر می رسند.

2- از پرده های رنگ روشن استفاده کنید: دقت کنید که رنگ پرده های اتاق باید با تم کلی و رنگ تخت خواب و کمدها و حتی کاغذ دیواری بخواند. رنگ روشن پرده باعث می شود نورها تیزتر به داخل بتابند و فضای اتاق را تمیزتر از آنچه هست نشان دهند، ضمن اینکه روشنایی بیشتر به معنای کمتر شدن بیماری ست.

3- حتما از اسباب بازی ها برای تزیین بهتر اتاق استفاده کنید: اسباب بازی ها اندازه ها و رنگ های متنوعی دارند، می توانند از سقف آویزان شوند یا روی کف اتاق یا دیوارها به راحتی جای گیرند و فضای اتاق را زیر و رو کنند.

4- از قالیچه یا پارچه های مناسب استفاده کنید: رنگ پارچه ها و قالیچه یا موکت را با سایر اجزای موجود در اتاق ست کنید.

1- مدل های کمد نوزاد

2- مدل های تخت نوزاد

مدل تخت نوزاد پسر 64مدل تخت نوزاد پسر 63مدل تخت نوزاد پسر 399

تصاویر بیشتر را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

50 تا از جدیدترین و زیباترین مدل های تخت و کمد نوزاد پسر

  • ۹۷/۱۱/۱۲
  • shiva alavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی